ریحانه گلیریحانه گلی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

ریحانه بهشتی

سه شنبه12 اردیبهشت 91

1391/2/14 1:00
نویسنده : مامان ریحان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 دخترم ؛ عزیزدلم امروز اولین سالگرد تولدتوست خیلی خوشحالم صبح من رفتم سرکار و زودی برگشتم و اومدم خونه و با مامان بزرگ و فاطمه خونه رو مرتب کردیم و جشنها رو بستیم .وروجکم شما هم از بادکردن بادکنکها خیلی می ترسیدی و دوست نداشتی که بادشون کنیم آخه از ترکیدن چندتاشون حسابی ترسیدی و ساعت 3 بعداز ظهر که زمان دقیق تولدت بود داشتی غذا می خوردی و دو روزس هست که راه افتادی و چند قدمی میری (اما با احتیاز فراوان )بعد هم خوابیدی و ساعت 5 بیدار شدی و برا آهنگ تولدت مبارک رو گداشتم ودست میزدی  ومیخواستی که لب تاب رو بیارم چیشت بدارم و بعد هم حمامت کردم و لباس قشنگی که خاله برای عیدت آورده بود روتنت کردم و تامهمونا بیان حسابی ازت عکس گرفتم اما متااسفانه همراهای نمی کردی و دور میز می چرخیدی  بالاخره عکسهایی رو انتخاب کردم و اینجا میزارم....

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طهورا
14 اردیبهشت 91 16:09
همه چی عالی بود دست مامانی درد نکنه راستی پس چرا شما نمیایین