ریحانه گلیریحانه گلی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

ریحانه بهشتی

تولدت مبارک ریحانه باغ زندگی ام

1391/2/12 10:38
نویسنده : مامان ریحان
499 بازدید
اشتراک گذاری

زبانم قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن با تو

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت  سالهای سال عمر با عزت و برکت خواهانم

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با موفقیت باشد

*****************

دخترم امروز روز تولد وجود پاک توست پارسال ساعت8 صبح رفتم بیمارستان و خوشحال از لحظه دیدار با تو که اولین نفر خودم چهره ماهت را می بینم  .

نمیدونی لحظه تولدت  برایم چقدر شیرین بود و تاآخر عمرم فراموش نخواهم کرد ساعت 3 روز دوشنبه 12 اردیبهشت 90 روز معلم بیمارستان بوعلی همدان اتاق 217 رو فراموش نمی کنم و صحنه های زیبای آن روز برایم جاویدان تا لحظه مرگم در جلوی چشمانم ثبت شده خواهد ماند.چشمان قشنگت که از لحظه تولد به چشمانم دوخته شده بود خدامی داند که چقدر دوستت دارم عزیز بهشتی ام ریحانه ام .

این هدیه ی آسمانی چشمانت 

 دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ،

قلبم ، تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی طهورا
12 اردیبهشت 91 10:48
تولد ریحانه بهشتی عزیز مبارک باشه ایشاله تولد صد سالگیشو بگیرین
مامان فافا
12 اردیبهشت 91 10:54
ریحانه جان تولدت مبارک عزیزم
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 11:51
سلام عزیزم تولدت مبارک 120ساله بشی نفسم
رادین عشق زندگی
12 اردیبهشت 91 18:17
تولدت مبارک نازنین من کوچولو ناز
مامان امیرحسین
14 اردیبهشت 91 0:15
عزیزم ریحانه جونم تولدت مبارک.ایشال 120 ساله بشی.بوس بوس